//www.danmovers.dk/wp-content/uploads/2021/01/PNG.png

BRUG FOR

Rengøring / Handyman ?

Hos DANMOVERS sætter vi en stor ære i, at kunne tilbyde en service der er lidt ud over det sædvanlige. Vi ønsker, at tilbyde en flytning hvor vi kan matche alle ønsker fra kundens side. Vi ønsker ikke at vores kunder skal kontakte en tømrer, vvs'er eller elektriker for at få udført en mindre stykke arbejde, kunden skal kunne koncentrere sig fuldt ud om flytningen.

Derfor tilbyder DANMOVERS at udfører disse ydelser, vores flyttefolk er oplært i dette og yder en handymand service som man med garanti kan være tilfreds med.

Under en flytning kan der være adskillige ting, som kan virke uoverskuelige og stressende. Vi tilbyder at stille en handyman til rådighed, som kommer på adressen og kan løse alle de småopgaver, du ønsker.

Vi tilbyder hjælp til forskellige praktiske opgaver:

  • Generel nedpakning og udpakning
  • Nedtagning og ophængning af lamper
  • Afmontering og genmontering af møbler
  • Opsætning af gardiner
  • Nedtagning og opsætning af alt fra reolsystemer til fladskærme
  • Flytterengøring

Du pakker selv kasserne og gør alt klar til flytning. Minimum 2 flyttefolk læsser Dit indbo ud i bilen. Ved ankomst til den nye bolig, bærer flyttefolkene møblerne ind og sætter dem på plads efter Din anvisning.

Ved ”hjælp selv løsningen” stiller vi chauffør og flyttebil til rådighed. Du pakker selv kasserne og sørger for, der er medhjælpere til på- og aflæsning af flyttebilen. Vores erfarne chauffør emballerer møblerne i bilen og ved ankomst til den nye bolig, hjælper hinanden med aflæsning.​

Vi sørger for at alle dine ting bliver forsvarligt pakket ned og kasser afmærkes. Derefter bærer flyttefolkene alt ud i flyttebilen og emballerer det. Ved ankomst til den nye bolig, bærer flyttefolkene møblerne ind og sætter dem på plads efter Din anvisning. Hvis det ønskes tilbyder vi også udpakning af alle Dine ting, Handyman & og flytterengøring. 

DANMOVERS Flytteforretning varetager alle former for flytteopgaver og tager hånd om alle flytningens faser. Vi er behjælpelige med alt fra selve nedpakningen, til tingene igen står på sin rette plads i det nye hus eller virksomhed.

Under en flytning kan der være adskillige ting, som kan virke uoverskuelige og stressende. Vi tilbyder at stille en handyman til rådighed, som kommer på adressen og kan løse alle de småopgaver, du ønsker.

Vi tilbyder hjælp til forskellige praktiske opgaver:

  • Generel nedpakning og udpakning
  • Nedtagning og ophængning af lamper
  • Afmontering og genmontering af møbler
  • Opsætning af gardiner
  • Nedtagning og opsætning af alt fra reolsystemer til fladskærme

Mellem flytning fra et sted til et andet kan der nemt opstå behovet for at opbevare sine ejendele i opbevaringslokaler i alt fra et par dage til flere måneder. Det kan også være, du står for at skulle på en længere ferie og derfor ønsker opbevaring til du er vel tilbage i Danmark.

Har du bare brug for et sted at opbevare dine ting for et stykke tid?. Vi er nemlig ikke kun på pletten hvis du skal flytte, men tilbyder også opbevaring for både private og erhverv.

Det er ikke altid billigt eller let at anskaffe sig flyttekasser til en flytning. De er dyre at købe, og ikke altid nemme at få hjem. Efter flytningen står de kun i vejen, derfor kan du låne gratis flyttekasser af DANMOVERS.DK, hvis du benytter dig af vores flytteservice.

Flyttekasserne kan blive leveret og afhentet ved din hoveddør, på den måde slipper du for at skulle starte bilen op og køre til et byggemarked. Du slipper ligeledes for slæbet og kørslen hjem.