OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvor stor en del af flytningen skal jeg selv deltage i?

Dette afhænger af din tid og dit budget. Ønsker du det, kan vi stå for hele flytningen; nedpakning, løft, transport, ind bæring og placering i præcis de rum, du ønsker og derudover tilbyder vi også at klare flytterengøring og anden klargøring.

Hvor lang tid før jeg skal flytte, skal jeg bestille min flytning?

Det er rigtig svært at sige, da der løbende bliver bestilt flytninger. Men så snart du kender dit ønskede flyttetidspunkt, så kontakt Danmovers, og lad os få en snak om dato og bookning af flytning samt tidspunkt for, hvornår du afhenter dine flyttekasser, eller Danmovers leverer flyttekasser til dig.

Kører i også fragt og kurerkørsel?

Ja, det gør vi. Spørg efter et tilbud på opgaven.

Hvordan er jeg stillet, hvis I beskadiger mine ting under flytning?

Som det professionelle flyttefirma vi er, har vi naturligvis en god flytteforsikring som dækker hvis uheldigt mod alle forventninger skulle være ude.

Er det også muligt at hyre jer til intern flytning?

Ja. Dette er en af vores ekspertiser. Kontakt os og fortæl os jeres ønsker. Så giver vi gerne et helt uforpligtende tilbud.

Hvordan kan jeg betale?

Du kan betale med kontanter, mobilepay 9393 8282, eller ved en kontooverførelse reg.  kontonr. . Vi modtager ikke kreditkort.

 

Kører i hele Danmark?

Ja, vi hører hjemme i København og Aarhus, men kommer rundt i hele Danmark hver eneste uge.

i